Nedavno dodani izdelki ×

V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Lastnik in upravitelj spletne trgovine je podjetje PAROSA Jasmina Ivanović s.p. Ob prijavi v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
7. način plačila in dostave
8. časovno veljavnost ponudbe
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

3. CENE IN AŽURNOST PODATKOV

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo 22% DDV. Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine. Akcijske cene so lahko omejene samo na internetno prodajo. Ponudba velja do razprodaje zalog. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko ali pa jo navesti ob naročilu v opombe.
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

4. NAROČANJE

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Račun. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@parosa.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Koraki nakupa - sklenitev pogodbe
Izbor artiklov - oddaja naročila
Uporabnik artikle, ki jih želi kupiti, doda v košarico, na blagajni vnese vse potrebne podatke ter odda naročilo. Naročilo je sprejeto v čakalno vrsto, kupec pa v svoj poštni predal prejme njegovo kopijo. Kupec lahko naročilo, ki je že v vrsti, prekliče v roku dveh ur preko elektronske pošte. Naročilo je shranjeno v "arhivu" na strežniku ponudnika. Uporabniku je dosegljivo preko povezave v stolpcu "prijava".
Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
V roku največ 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter naročilo potrdi oziroma ga zavrne. Zaradi same narave elektronskih medijev je možno, da elektronsko sporočilo ne prispe do prejemnika, zato vas naprošamo, da v kolikor od nas ne dobite odgovora ali paketa v obljubljenem roku, preverite, ali smo vaše naročilo prejeli. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "v obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago ter račun v elektronski ali pisni obliki.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti preko telefona. Če bi želeli naročilo kakorkoli spremeniti ali preklicati, nas obvestite na info@parosa.si ali na telefonsko številko 031-337-547.

5. PLAČEVANJE

V spletni trgovini ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- Plačilo po predračunu za fizične in pravne osebe (nakazilo na naš TRR), če želite račun na firmo, nas prosim o tem obvestite

Plačilo po predračunu na TRR, ki ga kupec prejme na e-mail naslov se izda samodejno ob naročilu kupca. Plačilo potem uporabnik izvede neodvisno od sistema, na pošti ali preko spletne banke. Nakup se aktivira šele ko PAROSA Jasmina Ivanović prejme plačilo, kar po navadi pomeni en delovni dan po plačilu – če je plačilo opravljeno preko elektronske banke do 17. ure, ali do dva delovna dneva od plačila, če je plačilo opravljeno preko pošte. Blago se odpremi šele po prilivu sredstev na transakcijski račun podjetja in se ne izdaja ob poslanem potrdilu kupca o izvedenem plačilu!
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Priporočamo vam, da si pogoje poslovanja natisnete in shranite. V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav se kupec lahko obrne na tel. številko 031-337-547 ali na e-mail: info@parosa.si.

6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (Ur.List RS,št.98/2004, 126/07) 1. odstavku 43. člena, ima potrošnik pravico pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od prejetja blaga, da odstopa od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Priložen mora biti račun in vaš TRR, na katerega želite prejeti vrnjeno plačilo – gotovine ne izplačujemo. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (brez stroškov dostave)! Izdelke vrnete v nadaljnjih 7 (sedmih) dneh po sporočilu o odstopu od nakupa na naslov: PAROSA Jasmina Ivanović s.p., Srednje Gameljne 27 C, 1211 Ljubljana – Šmartno, lahko pa se tudi osebno oglasite na naslovu: Cesta 24. junija 23, 1231 Črnuče, 2. vhod, 1. nadstropje – po predhodnem dogovoru na telefonski številki - 031-337-547.
Vračilo
Pritožbe:
1. ob prevzemu pošiljke je kupec dolžen pregledati blago. Blago mora biti nepoškodovano in ustrezati vašemu naročilu
2. najkasneje v 2 dneh nas morate obvestiti o morebitnih napakah ali poškodbah. Po tem roku proizvajalec smatra, da blago ustreza naročilu in je v izvrstnem stanju
3. ob kakršnikoli poškodbi blaga, nas nemudoma obvestite. Poškodbo slikajte in nam jo priloženo pošljite po elektronski pošti, mi pa jo bomo posredovali dobavitelju
4. v primeru, da je napaka nastala zaradi proizvajalca bo blago takoj zamenjano z brezhibnim. V primeru, da blago ni na voljo, se lahko dogovorimo za vračilo kupnine oziroma vam ponudimo podoben izdelek, ki vam bo ustrezal
5. v primeru, da nam kupec vrne izdelek in ugotovimo, da je do poškodbe izdelka prišlo zaradi neprimerne uporabe z vaše strani, boste o tem obveščeni pisno, izdelek pa boste prejeli vrnjen nazaj v enakem stanju, v tem primeru kupec sam poravnava vse stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artikla
6. v kolikor podjetje PAROSA sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval podjetju PAROSA, kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska
7. blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Denar vračamo na vaš transakcijski račun v najkrajšem možnem roku, najkasneje v 15-ih dneh od prejema sporočila o odstopu od nakupa! V primeru, da ne razpolagate s transakcijskim računom, vam denar vrnemo s poštno nakaznico.

7. POGODBA IN NAROČILO

Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: PAROSA Jasmina Ivanović s.p., Cesta 24. junija 23, 1211 Ljubljana-Črnuče, ali na E-mail: info@parosa.si. Prav tako je kupoprodajna pogodba (naročilo) v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu (Račun > Zgodovina naročil).

8. SLIKE IZDELKOV

Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

9. SPLOŠNA DOLOČILA

Vse informacije na tej strani so zgolj za osebno uporabo in so last podjetja PAROSA Jasmina Ivanović s.p. Razmnoževanje in distribucija materialov ni dovoljena. Vse informacije in publikacije na tej strani so izključno v lasti avtorjev in je njihova distribucija možna izključno po pisnem dovoljenju avtorjev. Uporaba informacij neskladno s pravili se smatra kot kršitev avtorskih pravic.
Vse cene, tehnični podatki ter slike so informativne narave ter se lahko spremenijo brez predhodne najave. Možne so napake pri navajanju podatkov, cen ...

10. PRITOŽBE IN SPORI

Jasmina Ivanović se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovala zakonodajo (zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor. Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno sodišče v Ljubljani.

Uporabnikom so na voljo naslednji kontakti:
Pisno na naslov: PAROSA Jasmina Ivanović s.p., Cesta 24. junija 23, 1211 Ljubljana-Črnuče
Pisno na elektronski naslov: info@parosa.si
Na telefonsko: 031-337-547

11. PODATKI O STRANEH

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Za eventualne napake ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.

 

🍪 Nastavitve piškotkov
Spletna stran parosa.si za svoje nemoteno delovanje uporablja več vrst piškotkov.